Recunoaște că te-ai gândit cel puțin o dată la treaba asta! :)

Cum să faci în așa fel încât să bifezi toate sarcinile ce le presupune organizarea unei petreceri? Mai ales că nu ai timpul necesar, că nu știi de ce să te apuci mai întâi și tot așa…

Poate că o aplicație ar rezolva problema asta? O avem în plan, dar până atunci ți-am pregătit acest scurt ghid care cuprinde toate aspectele de care trebuie să ții cont atunci când ai de organizat o petrecere. Indiferent că vorbim despre o petrecere de firmă, despre una în care vrei să-ți surprinzi plăcut prietenii ori despre nunta la care ai visat, principiile sunt aceleași.

Și funcționează, vei vedea!

Ce ar trebui să reții din ce am învățat noi pe pielea noastră

Activăm de câțiva ani pe piața evenimentelor, iar drumul devine mai frumos cu fiecare eveniment la care luăm parte. Dar am învățat anumite lucruri la fiecare etapă bifată. Pe care ți le recomandăm cu căldură și ție:

Învață să te relaxezi

Știm, vei zice, ușor de spus, greu de făcut! Se poate, o să vezi. Și așa ai stresul zilnic de la serviciu, plus alte mici probleme de care nici nu îți mai aduci aminte. De ce ți-ai crea un motiv în plus de disconfort? Calmează-te, bea un ceai, intră pe Facebook. Fă oricare dintre lucrurile care te relaxează. Nu-i așa că te simți mai bine deja? :) De aici încolo totul va deveni mai limpede, mai simplu. Vei privi provocarea de a organiza o petrecere, chiar și într-un timp scurt, ca pe o joacă. Ca pe un lucru de care îți face plăcere să vorbești!

Învață să nu le mai faci tu pe toate

(citește aceste rânduri numai dacă ai aplicat primul punct :))

Probabil că e greu să spui că nu prea ai timp, că nu știi sau ceva de genul, atunci când șeful te-a rugat să organizezi petrecerea companiei. Sau când amicii știu că tu ești cea mai pricepută. În loc să te sperii de gând, gândește-te cum ai putea delega câteva sarcini. E soluția cea mai bună să nu le faci tu pe toate, ci să le faci împreună cu alții. Colegii vor ști că ai discutat cu șeful, deci nu prea vor comenta, iar prietenii… la ce sunt buni prietenii dacă nu să dea o mână de ajutor? Cu siguranță ai printre ei cunoștințe ce ne vor recomanda pentru surpriza serii: fotografiile interactive :)

Învață să te bucuri

Nu ți s-a întâmplat niciodată să muncești pe brânci la organizarea unei petreceri de care să nu fi apucat să te bucuri? Ia mai gândește-te … Este poate cea mai frustrantă senzație. După atâtea ore de sunat în stânga și în dreapta, de trimis invitații, de confirmări, de stabilit meniul și programul, să nu mai ai efectiv puterea să simți că te afli la o petrecere? Fă altfel, schimbă optica. Nu ți-a ieșit ceva? Zâmbește! Putea fi mai rău :) Renunță la a mai face tragedii din lucrurile mărunte! Fii tu, nu ceea ce vor ceilalți să vadă. Surprinde-i și îi vei cuceri! Nu trebuie să-ți iasă totul perfect, oricum nu-i vei mulțumi niciodată pe toți, deci bucură-te de fiecare moment și mergi mai departe. Îți vei mulțumi mai târziu :)

Cam acestea sunt lucrurile pe care am vrut să ți le transmitem. Din suflet! Am trecut prin ele, am avut clienți oameni ca tine, noi înșine am fost ca tine, dar ne-am schimbat. Și ne-a fost muuuuuult mai bine!

De fapt, așa am devenit dependenți de fericire :)

Ceea ce îți dorim și ție!

Pentru zile fericite,
ai voștri Cheerup