Indiferent în ce perioadă a anului am fi, organizarea petrecerii de firmă rămâne o provocare.

Mai ales că de obicei se întâmplă să intri în criză de timp și de idei.

Îți spunem asta pentru că am trăit-o pe pielea noastră. Nu de puține ori am fost contactați pe ultima sută de metri pentru a merge la petrecerea unei corporații. Evident, am făcut în așa fel încât să fim prezenți și să ne distrăm pe cinste de fiecare dată. Dar nu despre asta este vorba acum.

Acum vrem să-ți venim în ajutor, pentru a evita astfel de situații pe viitor. Ne-am gândit că o listă cu 10 idei verificate de-a lungul timpul și cu efect garantat ți-ar fi utilă.

Ce conține mai exact această listă de idei pentru o petrecere de firmă de neuitat:

  • 10 idei de activități de pus în practică fie toate la un loc, fie separat, fie combinate
  • necesarul de detalii de care ai nevoie pentru a implementa fiecare idee

1. Photobooth Interactiv

Dacă ai început să zâmbești, sunt două variante: fie ai participat la una dintre petrecerile la care am fost invitați și ți-a plăcut la nebunie :); fie ai auzit că un Photobooth prinde foarte bine la invitați și ai decis că vrei și tu unul acum :)

În oricare dintre cele două variante te-ai situa, află că mergi la sigur cu un photobooth. Am mai scris despre principalele beneficii ale acestuia la o petrecere corporate, acum vrem doar să ți le expunem pe scurt:

  • noi îi spunem “spărgătorul de gheață”, tu probabil că îi vei spune “salvatorul”. Atunci când simți că petrecerea stagnează, intră în scenă Photobooth-ul. La un semn, vă adunați cu toții și începe show-ul în fața aparatului de fotografiat.
  • după momentul fotografiei, care nu durează mai mult de 5 secunde, începe distracția adevărată: personalizarea fiecărei fotografii! Ai o poreclă? Va apărea pe poză în dreptul tău. Nu știi cum arată colega cu mustață? Îți simulăm noi. Și tot așa… La Cheerup debordăm de energie. Iar atunci când vine vorba despre creativitate, imaginația noastră nu are limite! Să vedem cum stai tu la capitolul ăsta :)
  • în alte câteva secunde după ce ai personalizat fotografia, o poți distribui pe rețelele sociale sau pe e-mail.

Un exemplu despre cum ne-am distrat pe cinste cu Photobooth-ul interactiv este petrecerea Coca-Cola.

Cheerup Photobooth Bucuresti @ Coca-Cola

2: “Cine sunt eu”

Nu știm dacă ai participat vreodată la un astfel de joc, dar noi am fost martori la câteva și îți putem spune cu siguranță că este unul dintre puținele jocuri pentru petreceri corporate care își atinge țelul în materie de amuzament.

În ce constă? Când invitații ajung la petrecere, vor găsi pe masă stickere cu numele diverselor celebrități. Câte un stick pentru fiecare participant, pe care și-l va lipi pe frunte sau pe spate. Apoi, începe distracția: niciun invitat nu are voie să afle ce nume poartă, în sensul de a trage cu ochiul. Pe de altă parte, însă, de fiecare dată când intră în contact cu cineva, respectivul / respectiva va trebui să-i dea replici care au legătură cu personalul în cauză :)

Jocul se termină atunci când invitații au intuit corect numele personajelor pe care le poartă.

Cine sunt eu?

Dacă cineva este nerăbdător, poate pune întrebări despre personajul său, cu mențiunea că nu i se poate răspunde decât cu DA sau NU :). Și încă ceva, ar fi bine să fie evitate oglinzile, pentru a nu strica farmecul jocului.

3. Alege o tematică cu succes garantat

Multe petreceri, fie ele de firmă ori nu, se animă destul de greu fără o tematică aleasă dinainte în funcție de profilul petrecerii ori de cel al participanților. Știu, poate părea o fiță sau ceva cu care nu prea ești de acord. Din experiența noastră însă, îți spunem că tematica poate fi ingredientul perfect pentru animarea petrecerii. Mai ales dacă nu ai buget foarte mare la dispoziție ori nu ai avut mult timp la dispoziție să o planifici ca la carte.

Și în acest caz sunt câteva scenarii testate de alții, astfel încât tu să mergi la sigur:

# Petrecerea de tip Bond, James Bond. :) – îți rogi invitații de sex masculin să imite, prin vestimentație, cele mai cunoscute personaje de tip Bond. La rândul lor, doamnelor și domnișoarelor li se va sugera să aleagă rochia de seară și accesoriile corespunzătoare acestei tematici. Băutura serii va fi, cu siguranță, inspirată tot din alegerea celebrului personaj: Vodka-Martini :)

# Prohibition-party – ideea nu e nouă, dar este ceva de genul punct ochit, punct lovit. Tot ce va trebui să faci este să ascunzi în toată locația, în cele mai dificile zone cu putință, bilețele cu una, două sau mai multe nume de băuturi alcoolice. Astfel, invitații nu vor putea comanda respectiva băutură decât dacă au găsit în prealabil biletul cu pricina. Am văzut cum s-au dezinhibat multe petreceri care au apelat la acest truc în deschidere.

# Seară venețiană – pe scurt, iată care e ideea: la intrare, invitații vor primi o mască (fie cu accente masculine, fie cu accente feminine). Apoi, muzica va fi asigurată în mare parte din repertoriul unor interpreți italieni cunoscuți, iar băutura de bază va fi Limoncello. La capitolul vinuri, merg de minune cele din regiunea Toscanei.

4. GIF Booth

Dacă ai auzit sau dacă te-ai bucurat de Photobooth Interactiv, atunci vei înțelege imediat ce poate face GIF Booth-ul pentru petrecerea ta! Pe scurt, GIF Booth-ul face mai mult decât o poză: este o succesiune de fotografii, în care tu și invitații tăi vă puteți manifesta așa cum simțiți, fără nicio restricție. Mai mult decât atât, GIF-ul poate fi accesorizat cu logo-ul firmei tale ori cu text pentru fiecare cadru.

Practic, grație unei cabine de doar 2 metri pătrați, vei avea garantat succesul petrecerii tale :)

gif-booth

Dar hai să-ți expun câteva ponturi despre cum poți folosi cu succes GIF Booth-ul la petrecerea ta de firmă. Trucurile de mai jos vin din experiența Cheerup și, ca și celelalte, au efect garantat:

  • surprinde momentul așa cum s-a petrecut: tu și amicii tăi vă puteți mișca în voie prin fața camerei foto, care v-a surprinde toate gesturile. La final, puteți salva GIF-ul simplu, dar și fiecare cadru în parte, ca imagini statice. Ceva cool, orice ai alege :)
  • cu GIF Booth-ul ai posibilitatea să salvezi gif-ul în format .mp4, numai bun să fie postat instantaneu pe Instagram :)
  • imediat ce ai salvat GIF-ul, el poate fi trimis imediat pe email sau pe conturile tale de pe rețelele sociale. Poți contabiliza ușor succesul party-ului după numărul de reacții de Facebook, spre exemplu :)

GIF Booth-ul este un nou serviciu din portofoliul Cheerup. Așa e când ne luptăm cu dependența de fericire :)

5. GIF Booth cu fundal animat

Dacă tot am început să-ți spunem despre ce anume face GIF Booth-ul, să știi că ne oprim mai greu. Ni se întâmplă tot timpul :) Așadar, a venit momentul să-ți povestim despre GIF Booth-ul cu fundal animat de la Cheerup!

Dacă GIF Booth-ul te ajută să captezi momentele simpatice de la petrecerea ta de firmă, atunci GIF-ul cu fundal animat îți dă posibiliatatea să alegi fundalul pe care îl dorești. Practic, softul nostru te ajută să decupezi personajele din fiecare cadru și suprapunerea lor cu un fundal animat, pentru a obține un efect special.

gif-fundal-animat

GIF Booth-ul cu fundal animat de la Cheerup pune accent pe oamenii care apar în cadru, în timp ce fundalul este elementul surpriză, ce accentuează distracția.

Cu alte cuvinte, nu prea contează neaparat unde ești, ci mai ales ce faci și cu cine :)

6. Green Screen Booth

Cabina foto cu ecran verde sau Green Screen Booth înseamnă un alt fel de distracție pentru party-ul tău. Principiul de funcționare este simplu: persoana, cuplul sau grupul vesel care dorește să facă poza se poziționează în fața ecranului verde după bunul plac.

În fața lor se află cabina Cheerup cu ecran tactil, unde ei pot vedea dacă s-au așezat sau nu bine la poză. Urmează zâmbetele și distracția, după care se face fotografia! Imediat după aceea, vor apărea 6 modele diferite de fundaluri din care ei pot alege.

Iată care ar fi, în mare, ingredientele Green Screen Booth:

  • imaginea de fundal pe care și-o poate alege fiecare
  • ecranul verde
  • persoana sau grupul ce vor apărea în poză
  • elementele grafice ce se pot adăuga peste imagine (spre exemplu: logo-ul companiei sau numele evenimentului la care luați parte)

Iar rezulatul va fi clar peste așteptările invitaților tăi :)

7. Cadouri surpriză

Tot din ciclul “cu efect garantat”, ideea de a oferi cadouri surpriză invitaților va fi cu siguranță bine venită. Evident, această propunere se poate plia pe diverse genuri de petrecere, dar cel mai bine merge la party-ul companiei.

cadou surpriza

Gândește-te numai un pic la ce ar însemna pentru fiecare coleg să primească un cadou-surpriză atunci când va intra în locație sau va lua loc la masă. Bună dispoziție, râsete, atmosferă super…

Nici măcar nu ai nevoie de un buget consistent pentru a pune în practică această idee. Tot ce-ți trebuie e un insight de la Resurse Umane despre personalitatea fiecăruia și să alegi cadourile simbolice ce s-ar plia cel mai bine. Cu o minimă pregătire în prealabil, ar putea ieși ceva cu adevărat inedit. Un prim pas spre o atmosferă de vis :)

8. Improvizează un concurs de karaoke

Atunci când petrecerea ta dă semne de plictiseală, nu trebuie să intri în panică. Știi cum e, se poate întâmpla ca planul pus la cale de tine să nu iasă chiar cum ai vrut și atunci apare senzația de lentoare, semi-plictiseală, cu oameni care stau mai mult la țigară decât în interior.

Dacă nu ai echipa Cheerup în apropiere :), n-ar strica să improvizezi. Importantă e prezența de spirit în astfel de momente. Tot ce îți trebuie e un microfon și o stație de amplificare pe care le găsești cam la orice locație ce poate găzdui o astfel de afacere.

concurs karaoke

Organizezi ad-hoc o competiție de karaoke. Genul acesta de inițiativă dezmorțește imediat invitații și îi dezinhibează pe cei mai timizi. Pentru ca totul să meargă ca pe roate, ar fi bine să te gândești repede la un premiu. Ceva simbolic, evident, dar care să întrețină aprins spiritul de competiție.

9. Realizează un film undercover cu invitații tăi

Poate una dintre cele mai îndrăznețe idei de până acum, verificată și ea: aceea de a-ți filma invitații în momentele în care ei nu știu neaparat acest lucru. La final sau a doua zi, toată lumea ar mai rîde încă o dată pe seama isprăvilor de la petrecere.

film undercover

Poți vorbi cu cineva de la firma organizatoare a evenimentului sau poți discuta cu operatorul pe care l-ai angajat să surprindă câteva cadre cu fiecare de pe un tipar agreat de la început. Mai întâi de la sosire, apoi de la masă și, nu în ultiml rând, de pe ringul de dans ori din fața Photobooth-ului Interactiv :). Dacă vă organizați bine, n-ar trebui să fie prea mare bătaie de cap pentru a vă ieși planul. Iar efectul e garantat!

10. Fotografii magnetice pentru invitați

Poate cel mai de efect accesoriu pentru un party de oricare gen ar fi el: benzile sau fotografiile magnetice marca Cheerup! De ce spunem asta? Pentru că le poți împărți invitaților imediat și pentru că știm cu toții unde ne place să păstrăm fotografiile inedite din viața noastră: pe frigider, printre magneți sau animăluțele copilului :)

Frigiderul cu amintiri - Cheerup Interactive Photobooth

Cum procedăm: fiecare invitat va primi o bandă magnetică pe care va fi lipita fotografia favorită de la eveniment. Le dăm posibilitatea oaspeților să-și aleagă una sau mai multe fotografii de la Photobooth-ul Interactiv ori de la GIF Booth, pentru a-și aminti de petrecere mult timp de acum înainte.

Fotografiile magnetice sunt un accesoriu extrem de simplu de procurat pentru o petrecere. Nu e nevoie decât să ne contactați :)

Concluzie

Așa cum am promis, am expus mai sus 10 idei pentru a avea o petrecere de firmă reușită. Am scris din propria experiență, pentru a fi cât mai autentici și pentru ca tu să recepționezi mesajul care trebuie: uneori e bine să mergi pe căi bătătorite de alții, pentru a nu avea surprize.

De surprize ne ocupăm noi :) Pentru voi existăm!

Pentru zile fericite,
Ai voștri Cheerup