De ce sa ai un speaker invitat la ziua echipei (TeamDay)

Oricare ar fi tema de discutie din cadrul unui workshop, scopul principal este ca la finalul acestuia, aplicarea cunostintelor dobandite sa determine cresterea performantelor profesionale.

De asemenea, un workshop va influenta in mod pozitiv si creativ grupul de colegi si va ajuta la o mai buna intelegere a legaturii dintre ceea ce gandim si cum transpunem in practica la locul de munca.

In continuare vei afla cateva detalii despre fiecare tema in parte pentru ca la finalul email-ului sa stii exact care este tema cea mai potrivita pentru echipa ta :).

Zece obstacole in comunicare si cum le depasim

Atunci cand comunicati cu ceilalti aveti anumite asteptari: sa fiti ascultati, acceptati si mai ales, sa provocati o reactie.

Daca aceste “conditii” nu sunt indeplinite, va veti confrunta cu bariere in comunicare si astfel, mesajul pe care vreti sa il transmiteti nu va avea impactul dorit.

Ideea acestei teme de discutie este sa va invete cum sa combateti aceste bariere si sa transmiteti informatia cat mai corect cu putinta, astfel incat comunicarea dintre voi si ceilalti sa fie eficienta.

Beneficii:

La finalul acestui workshop veti afla:

  • Care sunt tipurile de bariere in comunicare;
  • Ce va impiedica sa ii ascultati pe ceilalti;
  • Care sunt greselile in exprimare;
  • Ce trebuie sa evitati in comunicare (cuvinte si expresii);
  • Cum sa adresatii intrebari;
  • Ce este ascultarea activa;
  • Tehnici de ascultare activa;
  • Asertivitate versus agresivitate;
  • Cum sa adresati observatii critice;
  • Cum sa gestionati conflictele.

Valorile personale si succesul – auto-cunoastere si claritate, incredere in sine

Zilnic vedeti in jurul vostru persoane diferite. Chiar daca le cunoasteti sau nu, ceea ce se observa cu ochiul liber la prima vedere este comportamentul (acesta spune foarte multe despre valorile personale).

Valorile personale sunt influentate si de deciziile de zi cu zi. La randul acestora, deciziile sunt puse intr-o ordine in functie de sistemul de valori (in functie de ceea ce este mai important pentru fiecare persoana in parte).

Onorarea sistemului de valori duce la respectul de sine si la sentimentul de implinire cu sine.

Ceea ce veti invata din aceasta tema este legatura dintre sistemul de valori si succesul personal si profesional.

Beneficii:

La finalul acestui curs, veti putea sa:

  • Aflati care este structura nivelurilor neurologice si a valorilor personale;
  • Intelegeti diferenta dintre valori si convingeri + rolul acestora in succesul personal si profesional;
  • Realizati testul Barett (structura valorilor personale) si discutarea acestuia la nivel de echipa;
  • Constientizati care sunt comportamentele pozitive si a cele care au nevoie de imbunatatire pentru a atinge succesul;
  • Interactionati la nivel de echipa prin jocuri de grup si role-play interesante.

Mecanisme psihologice ale auto-motivarii

Aceste mecanisme sunt determinate de doua paliere: palierul fiziologic (neurologia) si palierul psihologic (stiintele sociale si psihologia). Ceea ce este interesant de descoperit este modul in care cele doua paliere interactioneaza si cum se manifesta legatura dintre acestea in plan personal si profesional. De asemenea, sunt extrem de utile in atingerea scopurilor de zi cu zi si in motivatia de a atinge scopurile respective.

Beneficii:

Ce veti afla datorita acestui curs:

  • Care sunt mecanismele psihologice ale motivarii, cum se formeaza si cum sunt influentate;
  • Care sunt mecanismele de auto-motivare si eficienta acestora;
  • Sa va cunoasteti pe voi insiva si care sunt propriile mecanisme de motivare;
  • Care este rolul pe care il joaca un manager in motivarea echipei;
  • Care sunt instrumentele pe care le puteti folosi pentru depasirea blocajelor proprii sau ale echipei privind motivarea;
  • Cum sa folositi aceste cunostinte pentru a obtine un plus de valoare pentru companie.

Practic ceea ce am dorit sa aducem nou prin acest workshop este ocazia sa aflati legatura dintre cauza si efect pe o anumita tema si sa aplicati sfaturile atat in viata personala, cat si la birou.

Dacă ți-a placut articolul nu uita să-l distribui prietenilor!